петак, 3. април 2015.

Ljubav i mržnja - Romeo i Julija...

Sve vri i budi se. Zavladala je silina kjoj se ne može odoleti. Rodila se još jedna velika mladalačka ljubav. Dva nevina bića isprepletali su svoje prste. Usledile su prve šetnje i prva slatka šaputanja u prirodi. Idealna ljubav dvoje ludo zaljubljenih postala je dragocenija od svega, pa čak i samoga života.  Bila je to ljubav čista, iskrena i elementarna, satkana od poljubaca i emocija. Duše su se našle i večno spojile. Zanos od lepote i ljubavi  uslovio je dodire, milovanja i slatke sne. Sve je slađe i lepše što je zabranjeno. Trenuci radosti i sreće doveli su do brzog sazrevanja dvoje maldih za ljubav i brak. I dok su dvoje zaljubljenih sanjarili o sreći i zaklinjali se na vernost, mračne sile su ih sve više gurale u sigurnu smrt. Drugi su hteli da romantičnu ljubav učine tragičnom, a zaljubljene nesrećnim i napaćenim. Još unapred zla kob je sve odredila. Dvoje mladih sad su žrtve zle sreće i sudbine. Oni su osuđeni na propast i bespomoćni su da učine bilo šta protiv zle kobi koja je iznad svega. Golema tuga, suze, uzdasi i niz teškoća dovešće do krvoprolića nekada srećnih. Krv nevinih stradalnika dovela je do izmirenja dve zavađene porodice i do okončavanja svađe. Ljubva je još jednom trijumfovala, zlo pretočila u dobro, a mržnju u mir i veru u svetliju budućnost. Ljubav je pobedila mržnju. Ko je onda kriv za smrt Romea i Julije? Ljubavnici koji nisu umeli da sebi nađu mesto u takvom svetu ili taj svet u kome nema mesta za nešto tako lepo i sanjano, kao što je njihova ljubav?

6 коментара:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    ОдговориИзбриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Poštovana Sata, dovoljno je da ste samo ovo ispisali jedan put, jako je potresno i odjekuje nadaleko... Nema potrebe za dupliranjem i ponavljanjem... Niste možda trebali ići raznim ljudima, naročito ne gatarima i vračarima, ali imali ste slobodnu volju pa ste verovatno po njoj i delali... Naravno da tu uspeha nema, kao što ga ne bi bilo da i niste takvima odlazili i da ste recimo najpobožnije živeli... Život je bezuspešan samo... Strašno je užasno to što ste preživeli, a horor ste preživeli vidm, pa ipak mora da ste zauzvrat dobili nešto lepo, dobro i vredno... Ja iz vaših reči vidim da ipak jeste ako ne grešim! Mnogi ljudi imaju sve, pa opet zagube pravac ili još strašnije nikad ga i ne ugledaju! Rađaju se i oni bez pravca i smera! Eto imate nešto lepo, kao i ono ružno... To vam je život red lepog, red užasnog... A neko nema možda ni to! Jednom se opeći u braku, pitam se što onda hrliti u neki drugi po čak deseti put! Ali dobro neko ima i takve ciljeve... Neki nisu dati za samoću, kao što je recimo bio Tesla zakleti neženja... I meni je jako milo što je vama Renata pomogla i lepo je čuti da ima pomoći, a ne samo podvala u životu ovom i onom... Vi ste baš hrabri i srećni, ali eto nisu svi takvih sreća, jer na svetu ima i nesreća, a neko bi se možda na vašem mestu ubio iz revolvera!... Vama s evraća dobrota na mesto užasa koji su vam pričinili verovatno kao još maloj... samo da li su vaši krivci ceh platili! Budite srećni i veseli i hvala što ste mi ovo kazali... Samo ne znam čemu ovaj broj telefonski... Ja ne verujem da iko išta može unapred da zna na ovom svetu... sve se pretumba do sutra užasno!... i da može i da zna meni neko unapred nešto da "predvidi" nije mi više ni do čega, pa čak ni do najbajnijih prognoza! Hvala Sata!

    ОдговориИзбриши
  4. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Zašto književno prostrastvo koristite za oglase lične prirode i sa temom koja nije baš prikladna Šekspiru... gde se izgubilo poštovanje ili smisao ili obrzir prema Šekspiru... sigurno ima sajtova i blogava za takvo što šta... Ovde mu mesto nije kao ni smisao... Trebalo bi se zahvaliti jedino GOSPODU BOGU ako još dopiremo do Njega - što nas još podnosi ovakve kakvi smo, a mahom smo nikakvi... Jako mi je žao i vaš ću komenta obrisati! U buduće nemojte zloupotrebljavti prostor namenjen kniževnoj građi i promišljanju na književne teme iz gimnazijske čitanke... Hvala i sve najbolje!

    ОдговориИзбриши
  6. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши